lunes, 20 de febrero de 2012

Retranca Galega

- ¡Moncha, ensende a lús!
- ¿Pa qué?
- ¡Pa ver si estou aquí...!

- ¿Quen chama...?
- ¡Están fasendo unha colecta para faser unha piscina! ¿qué lles dou?
- Dalle un caldeiro con ajua...

- Véxote preocupado…
- Meu neto, que non quere estudiar...
- ¿Entón...?
- Quere ser alcalde...

- Hoxe cruseime co teu home pola calle e non me conoseu...
- Si, xa mo dixo él...

- Qué curioso, parésseste un mundo a teu irmán...
- Pero si eu non teño irmáns...
- Por éso é curioso...

- Que tal a sentola…?
- Cheíña, pero faltábanlle dous patas...
- Non me extraña, coa pelea que hubo dentro da olla...
- Pois tráeme a que jañou...

- ¿Está confirmado o asunto?
- Totalmente confirmado: ¡as sentolas non usan gafas!
- ¿Por qué o sabes?
- ¡Porque non teñen orellas...!

- Ti crees que da mala sorte casarse en martes y trese...?
- Non, eu creo que é peor casarse en xoves quinse...
- ¿Por qué...?
- Porque é cando me casín eu...

- Moreu Xosé...
- ¿Eló qué tiña...?
- Un quiosco...

No médico:
- Debo de estar quedándome xordo que sa non me escoito nin toser...
- Bueno, pois tome estas pastillas...
- ¿Son para escoitar mellor...?
- Non, para que tosa mais forte...

- De dónde ves...?
- De faser pesca deportiva...
- ¿Eló, qué pescaches...?
- Un adidas noviño do tinque...

- ¡Pa qué te pintas?
- Pa estar mais juapa...!
- ¡... e tarda moito en faser efecto...?

- ¡Vaia horas de chejarrr...!
- ¿Qué temos pa senar...?
- ¡Merda con patacas...!
- !Qué pouca variedá..., outra ves con patacas...?

- Sabes, ¡tes os dentes como perlas...!
- ¿Brancos y brillantes....?
- Non, escasos....

- ...es un judador buenísssiiiimo, juega con las dos piernas de maravila...!
- ¡si xojara co as tres sería un fenómeno!

- ¿Teu home é de esquedas o de deritas...?
- ¡Que eu sepa é mediopensionista!

- Déixame cincuenta euros.
- Non podo, soamente teño vinte...
- Pois déixame eses vinte e débesme trinta...
- ¿Eso é fresbanquin, non?
- Xa, vas aprendendo...

- Estache caendo a baba...
- Dame igual, teño mais...

- Dónde vais...?
- Non sei, pero teño moita presa...
- ¿Dónde vais con tanta presa...?
- A buscarte...
- Pois vai, que te espero...

- Para o ano, o Selta fai faser unha gira por Asia.
- ¿Aisa?
- Sí, asia Ferrol, asia Ejido, asia Elche, asia Xerés...!

- Prrrrrrrrrrttttt.
- ¡Alá-vai o carallo o Protocolo de Kioto!!!

- ¡Xeeefffaaaa, non atoupo os cansonsillos...!
- ¡Pois busca en Google!!

- Buenas, quería unha crema antiarrugas...
- ¿Aquaplast...?

Patacas galegas por ebay.
- Buenas, quería un saco.
- ¡Pois fai doble clic no sacho e vai a por elas!

Leyendo el periódico:
- !Mandakarallo!, vai-lle tocar a euromillonaria a un can!
- ¿mmmm?
- ¡A un pastor belga!

- Teño oitenta anos, ¡e non consigo deixar o vicio de morde-las uñas!
- A min, esa manía quitóuma amiña muller, ¡escondéume a dentadura!

EL ÚLTIMO DESEO:
- "Abuelito ¿Cuál es tu último deseo al morir?"
- "Que me cremen y mis cenizas se rieguen en todas las casas de las mujeres que amé..."
- "¿Y esa ocurrencia abuelo?"
- "Será el último polvo que les eche a todas."

2 comentarios:

  1. Todos son buenisimos!

    ResponderEliminar
  2. jajajajajaja xeniais ! Non hai nada mellor que a retranca galega :D

    ResponderEliminar